سردار ایافت دعوت حق را لبیک گفت آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد برگزار شد اندر احوال خیال ترویج فرهنگ رضوی در روستا‌ها با بهره گیری از ابزار هنر رونمایی از از بسته شعر دهه کرامت ۱۴۰۳ در حرم مطهر رضوی اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع) شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است میزبان کریم روایتی شنیده نشده از سازندگان و بانیان قدیمی‌ترین کاشی‌های حرم مطهر رضوی نتیجه دوری از نماز نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: تکلیف مدیران شهری، گره‌گشایی از زائران امام هشتم (ع) است | ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی وعده صادق؛ عملیات تنبیهی ایران اسلامی نگاهی به جایگاه کار و کارگر در فرهنگ دینی| دستانی که آتش به آنها نمی‌رسد
سرخط خبرها

اسکان ۳۰ هزار زائر شب خواب در مراکز اسکان آستان قدس رضوی تا پایان ماه صفر

  • کد خبر: ۱۸۴۲۸۲
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
اسکان ۳۰ هزار زائر شب خواب در مراکز اسکان آستان قدس رضوی تا پایان ماه صفر
مدیرعامل موسسه خدمات زائر آستان قدس رضوی گفت: پیش بینی می‌کنیم تا پایان ماه صفر ۳۰ هزار زائر شب خواب در مراکز اسکان آستان قدس پذیرش شوند.

 سیدهاشم حسینی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: مراکز اسکان آستان قدس رضوی در سه بخش زائرشهر، زائرسرا و مجتمع‌های بین راهی تقسیم بندی شده‌اند.  

حسینی بیان کرد: در زائر شهر ۴۴۰۰ تخت وجود دارد که در کنار این‌ها مراکز اقامتی برای اسکان تدارک دیده شده است که تا کنون به ۵ هزار نفر شب خواب در زائر شهر خدمت رسانی صورت می‌گیرد.  

این مقام مسئول گفت: علاوه بر ظرفیت زائرشهر، مردم محله طرق نیز ۲۰ منزل را به ما اعلام کردند تا در صورت پر شدن ظرفیت زائرشهر، زائران را به این منازل شخصی هدایت کنیم.  

وی عنوان کرد: ظرفیت زائر سرا ۲ هزار تخت است که در صورت نیاز و افزایش تقاضا، ۲۰۰ چادر جهت اسکان زائران برپا می‌شود.  

مدیرعامل موسسه خدمات زائر گفت: ۲۵ مجتمع بین راهی نیز برای اسکان زائران وجود دارد که از بین اینها، ۱۴ مجتمع در استان‌های خراسان جنوبی، رضوی و شمالی است و در مسیر زائران قرار دارد و خدمت رسانی می‌کنند.  

حسینی خاطر نشان کرد: دو مجتمع بین راهی نیز در مرز میرجاوه به زائران پاکستانی و خارجی خدمت رسانی دارد و پیش بینی می‌کنیم حدود ۱۰ هزار زائر پاکستانی نیز به صورت شب خواب از این مجتمع‌ها استفاده کنند.  

وی تشریح کرد: در مجموع زائرشهر و زائرسرا حدود ۷ هزار تخت ظرفیت دارد که پیش بینی می‌کنیم تا پایان ماه صفر، حداقل ۳۰ هزار نفر شب خواب در این مراکز اسکان داده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->